.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی دماوند به عنوان نماد آمل به استانداری مازندران
فرماندار ویژه آمل و معاون استاندار مازندران گفت: قله دماوند به عنوان نماد شهرستان آمل به استانداری مازندران معرفی شده است....

شمال نیوز:فرماندار ویژه آمل و معاون استاندار مازندران گفت: قله دماوند به عنوان نماد شهرستان آمل به استانداری مازندران معرفی شده است.

به گزارش شمال نیوز؛احمد منفرد مازندران انتخاب نماد شهرستان آمل افزود: جلساتی در این زمینه برگزار شد و موضوعات زیادی با توجه به پدیده های طبیعی و جغرافیایی شهرستان مانند رشته کوه البرز و قله دماوند و همچنین تاریخ اساطیری مازندران و داستان آرش کمانگیر و پرتاب تیر به حمایت از مردم و تعیین مرز جغرافیای بین ایران و توران مورد بررسی قرار گرفت که می توانند به عنوان نمادهای شهرستان آمل مورد توجه قرار گیرند.

منفرد همچنین هزار سنگر بودن را به دلیل رخداد حماسه اسلامی شهر هزار سنگر آمل  را دیگر نشانه شهر آمل ذکر کرد و افزود: به نظر می رسد هرکدام ازین موارد در جایگاه خود  ویژگی دارا بودن به عنوان شهر آمل را دارد.

فرماندار آمل بیان کرد: پیشنهاد نخست به استانداری برای تعیین نماد شهرستان، قله دماوند است و با انتخاب این نماد قصد تثبیت وجود این قله در شهرستان آمل و استان مازندران را داریم.

وی قله دماوند را بجز شگرف بودن آن نمادی از غرور و انسجام خواند که به عروج و اتحاد مردم کمک خواهد کرد.

منفرد تصریح کرد: کوه در فرهنگ اسلامی و قرآنی نماد ایستادگی است کما اینکه در قرآن امده است "ما کوه ها را چون میخ های بر زمین استوار  کرده ایم" که می تواند سنبل استقامت مردم شهید پرور آمل باشد./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.